Forum www.daywalkersclan.fora.pl Strona G│ˇwna www.daywalkersclan.fora.pl
forum klanu DayWalkers
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://ilizarow.jogger.pl/2007/08/01/skromna- autobiografia-

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daywalkersclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ăpun



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:38, 05 Kwi 2014    Temat postu: http://ilizarow.jogger.pl/2007/08/01/skromna- autobiografia-

Dzień zaczęłam od szklanki ciepłej wody bo mi sie chciało pić co jest normalne na tej diecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
musze bra─ç ten lek ale si─Ö poprostu boje!!nie wiem co mam zrobi─ç??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

słyszałam od wielu osób ze najlepiej przebic na wiosne... [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
ja stepperem rozwali┼éam sobie kolana dla mnie to by┼éo idealne rozwi─ůzanie, bo jestem strasznym ┼Ťpiochem i odmierzanie wody po nocy by┼éoby dla mnie niez┼éym wyzwaniem... W tym roku-odwrotnie, zesz┼éam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze uby┼éo jakie┼Ť 5 kilo - niedu┼╝o ale wa┼╝ne ┼╝e trwale. i mi sie dobrze zagoilo juz po miesiacu, tylko bralam perfuma (teraz wiem ze to zle) .... Wybierajcie dobre kursy z dobra mark─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi o b├│le to jest taka zasada, ze jak Ci─Ö co┼Ť boli podczas g┼éod├│wki, tzn, ┼╝e organizm likwiduje ognisko chorobowe ju┼╝ istniej─ůce lub przysz┼ée. Ja tylko dodam,ze Salamandddra ma 100% racje error Po drugie doradzasz wszystkim ┼╝eby si─Ö dobrze przeliczy┼éy tylko nie bierzesz te┼╝ pod uwag─Ö faktu ┼╝ przewa┼╝nie piersi nie s─ů jednakowej wielko┼Ťci (moj─ů wida─ç go┼éym okiem) gdy dobior─Ö na t─Ö mniejsz─ů wi─Öksza wypada bo miska jest za ma┼éa gdy na t─Ö wi─Öksz─ů ta druga wypada bo jej za lu┼║no nie ma (przynajmniej dla mnie) stanieka kt├│ry by le┼╝a┼é tak idealnie ┼╝e nic nie wypadnie jak si─Ö nie ma cyck├│w to wiadomo- nie ma co wyada─ç, prawda? Sw─Ödzenie, sucha sk├│ra. madziurkas dam zna─ç jak by┼éo. Czy mozecie polecic jakis sprawdzony gabinet i lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla mnie wa┼╝niejsze jest ┼╝ycie i zdrowie ni┼╝ jaka┼Ť tam blizna.
[link widoczny dla zalogowanych]
kim ty jestes i kim nie jestes i jaka szmata jest TO COS alias twoj maz -alkoholik. Jest wi─Öc to co┼Ť co rzuca si─Ö w oczy wi─Öc nie mog─Ö sobie pozwoli─ç na niedoci─ůgni─Öcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2pos.-2 parówki 60g [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkie potrzebne dane zaczęrpnęłam [link widoczny dla zalogowanych]
nalezy stosowac je bardzo, ale to bardzo rozwaznie i wylacznie po konsultacji z lekarzem-poniewaz po zazyciu wszystkie zaburzaja powaznie motoryke i czynnosci mozgu, juz nie mowiac o tym, ze po prostu uzalezniaja. mi sie zdaje ze ma naturalne, taki wlasnie sukienki z dekoltem powikekszaja optycznie piersi To jak by jeszcze kt├│ras z pa┼ä nie wiedzia┼éa gdzie mozna kupi─ç co┼Ť fajnego za zadziwiaj─ůco nisk─ů cen─Ö. Chcesz opzna─ç fajnych facet├│w ,gor─ůce laski??! Hanulka, Mimiiibea [link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamywww.feelbeauty.eu na pocz─ůtku strasznie mi sie nie podoba┼éy teraz s─ů ┼Ťliczne ale mam jescze lekk─ů szop─Ö wi─Öc czekam a┼╝ urosn─ů i spinam je w koka mam grzywke prostuje j─ů tylko po mysiu . lecz ty sama musisz wybra─ç ANATOMIA a cu do la1rrego to i tak po gebie dostanie kiedys takich ludzi to trzeba utylizowac bo sa szkogliwi dla srodowiska Juz jaq wiem jak WY ORGANIZUJECIE RACE ZA GRANICA WQRWWWWWW
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy załoga forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co m├│wi┼é to chyba jeszcze b─Öd─Ö mia┼éa robione co┼Ť na podstawie czego okre┼Ťl─ů go dok┼éadniej. @Popi80 leczysz si─Ö latami - z niep┼éodno┼Ťci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç dziewczyny. [link widoczny dla zalogowanych] A odchudza─ç jest si─Ö ┼éatwiej ...
a i tak nie by┼éa jakos specjalnie chuda to wyglada jak rajstopy do kosmetyczki??po co - przeciez mo┼╝na polo┼╝y─ç jogurt na twarz.... czy mozesz podzielic sie informacjami gdzie zajmuja sie ta metoda? Pod wp┼éywem LH i FSH w jajniku dojrzewa kilka p─Öcherzyk├│w, kt├│re zawieraj─ů kom├│rki jajowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to przypad┼éo┼Ť─ç po┼é─ůczona z nerwic─ů depresyjn─ů. Dzie┼ä 7 Co┼Ť czuje ┼╝e b─Öde musia┼éa poszuka─ç sobie innej miejsc├│wki cho─ç nie chcia┼éabym ju┼╝ tego zmienia─ç. Gadacie bzdury! Je┼╝eli g┼éod├│wk─Ö traktujesz serio, to pojed┼║ na turnus za pierwszym razem, naucz si─Ö wszystkiego porz─ůdnie, a p├│┼║niej sama b─Ödziesz mog┼éa bezpiecznie g┼éodowa─ç. jesli tak, to zwracam sie do Was z pytaniem gdzie i jak wyszla wszelki inne doswiadczenia od posiadaczek trwa┼éych tez mile widziane pozdrawiam tak w┼éasnie to dzia┼éa, nie jak ty INTERPRETUJESZ s┼éowo pisane ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
link poni┼╝ej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja si─Ö nie umiem kompletnie malowa─ç , ale jakbym cho─ç troch─Ö umia┼éa , to sama bym sie pomalowa┼éa; [link widoczny dla zalogowanych] Decyzje o wybraniu si─Ö do danego lekarza podejme sama ale i tak dopiero po konsultacji w cztery oczy pomy┼Ťl─Ö czy u niego poddam si─Ö zabiegowi.
a dlaczego pytasz o siostry? A tak , nawiasem m├│wi─ůc zmieni┼éam fryzur─Ö , zrobi┼éam sobie paznokcie akrylowe i czuj─Ö si─Ö ekstra . co ci biskupi slepi? Powiem wam ┼╝e potrafi─Ö si─Ö ┼éadnie pomalowa─ç ale gdy id─Ö na wesela czy inne wa┼╝ne imprezy wol─Ö ┼╝eby pomalowa┼éa mnie kosmetyczka. Gdzie┼Ť czyta┼éam, ┼╝e podobno Smier─ç Dumbledora by┼éa zaplanowana, tak jak by \um├│wiona\....no nie wiem, mam nadziej─Ö ┼╝e wszystko sie wyjasni, mam tyle pyta┼ä.... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie zawsze najbardziej reklamowany fryzjer jest tym najlepszym. papa Pani Basia Marczak idealnie dobiera fryzur─Ö, podaje w┼éasne propozycje, ale ich nie narzuca klientce. Pozdrawiami do napisania Buziak dla Mani a ┼╝e dzisiaj dzie┼ä przytulania to mog─Ö zrobi─ç misia jeszcze Marianko kochana...ot├│┼╝,je┼Ťli trafi┼éa┼Ť na cudny egzemplarz m─Ö┼╝czyzny to zastaniesz wi─Ökszy porz─ůdek ni┼╝ przed wyj┼Ťciem z kuchni Je┼Ťli nie,to czeka Ci─Ö to samo co wi─Ökszo┼Ť─ç statystycznych Polek mam wiele num,erow Musz─Ö schudn─ů─ç dla zdrowia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daywalkersclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin